Photoblog

Stefan Jipa's Photoblog

Final Concurs Green City

Published by Stefan Jipa under , on 01:54
Dupa multa munca si timp de asteptat concursul organizat de GreenCity a luat sfarsit . A fost o experienta noua alaturi de o intreaga echipa de oameni pe care in urma cu 2 luni de zile nu ma gandeam ca voi avea sansa sa ii cunosc. Nu stiu exact cate persoane au fost implicate si in ce fel in jurizare , dar persoana care a jucat rolul cel mai important a fost pictorul Mircea Gotia , un persoanj fascinant pe care din fericire am avut sansa sa il cunosc dinaintea acestui eveniment intrucat mi-a fost profesor pe perioada liceului. Revenind la concurs acesta a avut un final placut pentru toata lumea dar in special pentru mine personal. Castigatorul premiului 1 la concursul Inedit in Green City am fost eu , iar premiul 1 al sectiuni de poze editate a revenit ... suspans .... Stoica Andra , da , prietena mea :| , imi dau cuvantul de cercetas ca nu am masluit voturile :)) . Acum va las sa vedeti care au fost "cauzele" castigului. Multumim Green City pentru aceasta experienta !
Pozele mele castigatoare:








Iar poza geniala a prietenei care a castigat la editate este :
                                           

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu